Előadók

Előadók A-LElőadók M-Z »

Angyal Attila
Ericsson Magyarország
Angyal Attila 1995 óta dolgozik az Ericsson Magyarországnál. Az első három évben mint SW fejlesztő dolgozott Magyarországon és Ausztráliában, majd 1998-ban váltott át kereskedelmi területre. 2010-ig a Magyar Telekom Key Account Multimédia üzletág vezetője, 2010-től az Ericsson Magyarország multimédiáért felelős kereskedelmi igazgatója.
Antal Gergő
MachoMedia
Tanulmányait a BME Informatika szakán végezte, mely után posztgraduális MBA hallgató lett. 1997-ben a C3 Alapítvány első magyar internetes rádió projektjének, a ParaRadio alapító tagja, webmestere és műsorkészítője. 1998-ban megalapította első webfejlesztő vállalkozását, a Pangalaktik Media-t. 1999-2005 a Tilos Rádió Speedlight című internettel foglalkozó műsorának készítője. 2000-ben társaival megalapították a Carnation zRt.-t, melynek menedzsmentjében technológiai igazgató titulussal vett részt. 2002-ben fotóriporterként társaival elindították a MachoMedia pornóipari blogot, ahol a szakemberek fórumának elindítása óta több, mai napig tartó párkapcsolat is született már sztár és rajongója között. 2005-től online felnőtt tartalmak menedzsmentjével és produkciójával is foglalkozott. 2008-tól a Mito Mediával közösen alapított MachoPoker.hu közösségi póker oldal főszerkesztője, mely jelenleg 200.000 feletti felhasználószámával az IWIW legnépszerűbb játéka.
Balogh Ákos Gergely
főszerkesztő, Mandiner.hu
A Budapesti Corvinus Egyetemen végzett közgazdászként, diplomamunkáját a tartalomszindikálásra épülő technológiai megoldások online médiára gyakorolt hatásáról írta. 1999-től 2008-ig az Utolsó Figyelmeztetés (UFi), majd a Reakció című nyomtatott lapok szerzője, szerkesztője. A Mandiner elődje, a Reakció blog 2008-ban második, 2009-ben harmadik helyezést ért el a GoldenBlog mainstream kategóriájában.
Barczi Imre
blog.hu
Tanulmányait a BME első Informatika évfolyamán végezte, csoporttársaival még diploma előtt, 1989-ben megalapította első vállalkozását, az eleinte televíziós műsorok adástámogatására szakosodott Pixel Kft-t. Részt vett az első magyar multimédiás cd-rom (Politika) munkálataiban, illetve 1993-ban társalapítója, majd szerkesztője volt az IDG gondozásában megjelenő ABCD magazinnak. 1995-98 között az iNteRNeTTo tagja, 1999-től az induló origo portálszerkesztője. 2000-2001 között az Index fejlesztési igazgatójaként dolgozik. 2001-től blogol, 2005-től főként a blog.hu fejlesztésével foglalkozik, jelenleg az Index közösségi szolgáltatásainak tanácsadója. 2009-ben civil szakértőként részt vett a mágnesszalag-bizottság munkájában.
Barócsi Áron
Internet csoportvezető, TV2
A budapesti Műszaki Egyetemen szerzett villamosmérnöki diplomát, szakterülete a robotinformatika és irányítástechnika. 2008 óta dolgozik a TV2-nél: az új tv2.hu site struktúrájának, szolgáltatásainak, felhasználói felületének, tartalom menedzsment workflowjának, közösségi funkcióinak és mérési módszertanának tervezése és fejlesztése teljes egészében az ő és TV2-es fejlesztő kollegájának munkája. A csatorna internetes projektjeinek összefogásáért és irányításáért Internet csoportvezetővé nevezték ki 2010 februárjában.
Bátorfi Zsolt
fejlesztési platform szakértő, Microsoft Magyarország
Több mint 10 éve a Microsoft kiemelt rendszermérnöke, részt vett számos hazai nagyvállalat kommunikációs és ügyviteli rendszerének bevezetésében. Jelenleg a Microsoft fejlesztési és platform üzletágának technológiai szakértője, munkájának középpontjában a Microsoft következő generációs szoftver technológiáival, valamint fejlesztő és design eszközeivel kapcsolatos ismeretterjesztés (pl. http://ch9.hu) és szakmai támogatás áll. Szakmai blog: http://batorfizsolt.spaces.live.com/
Berényi Konrád
tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.
1995. óta foglalkozik az internettel, 1996 óta az internet üzleti lehetőségeivel. Korábban dolgozott többek között az Index.hu Rt-nél, az Eduport Felsőoktatási portálnál, a Gyalogló Chat-nél és a Neo Interactive online ügynökségnél is. Jelenleg az Onlinemarketing.hu Kft-nél mint internetes vezető tanácsadó elsősorban kommunikációs megoldásokkal foglalkozik az internetes kampányoktól kezdve a blogmarketingig. Ő írja és a szerkeszti az egyik legismertebb hazai marketinges szakmai blogot, az Onlinemarketing blogot (onlinemarketing.blog.hu) is, amely 2008-ban első lett a Goldenblog verseny tanácsadói blog kategóriájában. Társszerzője a Célzott online reklám című könyvnek.
Benei Péter
Karmamedia
A Karmamedia párbeszédmarketing műhely kreatív igazgatója és társtulajdonosa, a Karmamedia szakmai pr blog társszerzője. Politikai kommunikációval foglalkozott az Image Factorynél, majd a Weber Shandwicknél online PR tanácsadóként dolgozott. A HVG Goldenblog 2008 versenyen az általa szerkesztett Konzervatórium a legjobb mainstream blognak bizonyult, 2009-ben a második helyet szerezte meg. A Bloggerunió civil blogközösség társalapítója, számos konferencia és szakmai rendezvény előadója.
Bodó Balázs
egyetemi tanársegéd, mokk.bme.hu
Bodó Balázs (1975) közgazdász, BME Szociológia és Kommunikáció Tanszék, Média Oktatási és Kutató Központ kutatója, 2001 óta a tanít a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Szociológia és Kommunikáció tanszékén internetmédiával, szabályozáspolitikával kapcsolatos tárgyakat. Kezdetektől fogva tagja a mai [origo]-t tervező majd megvalósító MATÁV Tartalom Projektnek, később a Vizsla kereső, a Travelport, a Pepsi Sziget '99 online szolgáltatások szolgáltatásmenedzsere. Számos internetes kutatás-fejlesztési projekt tagja vagy vezetője digitális archívum, e-learning, online közösségek témakörökben. A Tilos Rádió műsorvezetője, kurátora. 2006-2007-ben a Stanford Egyetem Center for Internet and Society -ben Fulbright vendégkutató.
Bojár Gábor
Graphisoft társalapítója, a Graphisoft és a Graphisoft Park igazgatótanácsának elnöke
az Eötvös Lóránd Tudományegyetemen szerzett fizikus diplomát 1973-ban. 1973 és 1981 között az Eötvös Lóránd Geofizikai Intézet matematikai csoportvezetője volt. 1982-ben társával megalapította a Graphisoftot. Irányítása alatt a vállalat nemcsak a magyar szoftveripar legnagyobb exportőrévé vált, hanem világpiaci részesedésével a világ első három építészeti tervezőszoftvert fejlesztő vállalata között szerepel. A Graphisoft vezető termékét, az ArchiCAD-et, több, mint 200 000 építész, illetve építőipari szakember használja a világ 80 országában. A vállalatot 1998-tól a Frankfurti-, majd 2000-től a Budapesti Értéktőzsdén jegyezték 2007-ig, amikor beolvadt a német Nemetschek csoportba. Az 1998-ban alapult Graphisoft Park, mely a volt Óbudai Gázgyár helyén több nagy világcég kutató fejlesztő bázisainak ad ma otthont, 2006-ban kivált a szoftvervállalkozásból és önálló cégként jegyzik a Budapesti Értéktőzsdén. Bojár Gábort 1998-ben a Wall Street Journal Közép-Európa tíz legsikeresebb vállalkozója közé választotta és több alkalommal meghívást kapott a Davosi Világgazdasági Fórumra is. Sikeres vállalkozói tevékenységéért és a hazai szoftveripar nemzetközi rangjának emeléséért számos hazai kitüntetésben is részesült, ezek közül legrangosabbak a Magyar Köztársaság Széchenyi-díja, a Magyar Köztársasági Érdemrend Középkeresztje a csillaggal, valamint az Ernst&Young „Enterpreneur of the Year” díja.
Boros Botond
Carnation
2005-ben szerez diplomát a Budapesti Kommunikációs Főiskolán, mint üzleti kommunikátor. Szakmai pályafutása első évét tanulmányai alatt PR- és stratégiai kommunikációs ügynökségeknél tölti, ahol gyakorlatot szerez klasszikus szerkesztőségi és BTL feladatok ellátásában. Ezt követően az online felé indul, az egykori Arcus Interactive account managereként tölt el két évet főként taktikai kampányok projekt menedzsmentjével. 2007-ben csatlakozik a Carnation csapatához, ahol előbb tanácsadóként majd social media felelős senior tanácsadóként crossmedia kampányokon dolgozik. Irányítása alatt huszonegy közösségi média projekt valósul meg (alkalmazásfejlesztés, közösségi tartalommenedzsment, videó és közösségi seeding) összesen hat országra 2009 második felében. Szakmai érdeklődésének középpontjában jelenleg az ösztönös fogyasztói reakciók és irracionális vásárlási döntések vizsgálata áll.
Mike Butcher
Editor, TechCrunch Europe
Mike Butcher is a former editor of New Media Age magazine and the European edition of The Industry Standard. In 2004 he was voted ‘One of the 100 Innovators of the UK Internet Decade’ by GfK NOP, the fourth-largest custom research business in the world. In July 2008 he was put at No. 47 out of the Top 100 people in London’s creative industry by The Independent newspaper and The Hospital Club. He is a regular commentator on the technology business, appearing on BBC News, Sky News, Channel 4 and Bloomberg. Mike’s personal blog is mbites, while he Twitters as @mikebutcher.
Dévényi István
online felelős szerkesztő, Hetiválasz
Dévényi István 1996 óta foglalkozik újságíróként az internettel. Eleinte a print lapokba írt a világhálóról, majd 2004-ben a Heti Válaszhoz szerződve a hetilap online megjelenését gondozta. Jelenleg a HetiVálasz.hu felelős szerkesztője, emellett a print hetilapban médiakritika rovatot visz.
Dobó Mátyás
ügyvezető, Peer Applications Kft
Több hazai és nemzetközi webes és mobil szolgáltatás tervezésében és bevezetésében vett részt, tanácsadóként számos hazai médiavállalat közösségi média stratégiájának kidolgozásában vállalt szerepet.
Fehér Katalin PhD
Új média kutató, főiskolai docens
A Web and Use online user and usability research group társalapítója, a Magyar Kommunikációtudományi Társaság tagja. Webes fejlesztésekben és webes kutatásokban vesz részt a kilencvenes évek végétől. A felsőoktatásban több intézményben tanított és tanít médiaelméleti tárgyakat, ezen belül elsősorban a reklám és az új média témaköreiben, publikációi is ide kapcsolódnak. Kutatási területei az új média trendek és az online kommunikáció, mellyel kapcsolatban Norvégiában és az USÁ-ban vett részt tanulmányúton.
Erdei Zsuzsa
termékfejlesztési vezető, mikró vállalkozások, Budapest Bank Nyrt.
Államigazgatási Főiskola elvégzése után a Nemzetközi Bankárképzőben szerzett felsőfokú bankszakmi képesítést. 15 éve Budapest Banknál dolgozik különböző területeken. Irányított szervezetfejlesztési projektet, amelynek fókusza a fiókhálózat átalakítása volt, ügyfélcentrikusabb kiszolgálás érdekében. Six sigma módszertanról a minőségi területen szerzett mélyebb ismereteket. Vezetett projekteket amelyek irányultak rendszer cserére és új termékek bevetésére is. Ezt követően értékesítésfejlesztés tartozott a legfontosabb prioritásai közé, e munka során mély ismereteket szerzett a kisvállalkozói ügyfélkörröl. 3 éve vezeti a mikró termékfejlesztési csapatot, számos ügyféligényekkel találkozó, innovatív termék bevezetése fűzödik a nevéhez.
Galambos Márton
újságíró, Figyelő
2007 októberétől a berlini Freie Universität Berlin Europäische Journalisten Fellowship programján vett részt. Korábban a Kreatív kommunikációs szaklap rovatvezetője volt. Egyetemi tanulmányait 2004-ben az Egyesült Államokban fejezte be, ahol a Maryland állambeli McDaniel College kommunikáció és üzleti tudományok szakán végzett. Emellett az Eötvös Lóránd Tudományegyetem Társadalomtudományi karán szociológiát végzett szakdolgozatát a Magyarországon jelen lévő német kiadók és a minőségi újságírással viszonyáról írta. 2009-ben a az októberi Minőségi Újságírásért-díjat Galambos kapja a Figyelő munkatársaként, a hetilapban publikált Tízmillárdok titokban című írásáért, amely az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottsága által titkosított, évente több tízmillárdra rúgó közbeszerzésekről szól. Ezzel Galambos Márton a PricewaterhouseCoopers által támogatott díj 100. kitüntetettje.
Gulyás Zoltán
T-Systems hosting termékmenedzser
Első munkahelyén ipari célszámítógépek tervezésével foglalkozott, majd egy hosszabb athéni és washingtoni kitérő után IT, illetve adatkommunikációs disztribútor cégnél töltött be értékesítői, illetve értékesítési vezetői posztot. 2006-tól a T-Online, majd T-Com és végül a T-Systems színeiben a hosting szolgáltatáskör marketing menedzsere. Az itt eltöltött ideje alatt a terület bevétele megnégyszereződött és a T-Systems a hosting piacon vezető szerepet ért el. 2009-től tagja a Virtualoso projektnek, amivel a T-Systems a 2009-es évben elnyerte a leginnovatívabb nagyvállalat címet.
Gyulai Zoltán
Az ELTE-TTK-s tanulmányai után 1991-ben saját vállalkozást indított, ami a magyar a magyar szerencsejáték-ipar egyik meghatározó cégévé fejlődött. 1995-től saját játékprogramok fejlesztésével foglalkozik, leginkább külföldi piacokra. 2001 óta saját internetes játékhálózatot fejlesztenek, illetve üzemeltetnek. Ezen kívül résztulajdonosa és egyik ötletadója a Budapest-Bamako Rallynak, illetve az RTL Klub „Királynő” produkciójának.
Hajdu Zoltán
ügyvezető, Smart Staff Kft.
Zoltán 1995 óta dolgozik a médiában és az USA-ban tanulta az alapokat. 2000-től a Yahoo Kelet Európai képviseletének vezetőjeként kiemelten foglalkozik az internettel, mint új médiummal. Ezután (2002) a Viacom csoport MTV, VIVA, VH1 és Nickelodeon csatornáinak kereskedelmi igazgatójaként sikeres, évi 15-30%-os bevételnövekedést felmutató reklám és szponzorációs értékesítést valósított meg. 2006-tól az előbbi felelősségek mellett az MTV Networks csatornáinak (MTV Magyarország, Comedy Central) magyarországi lokalizációját és értékesítését vezette, illetve felelt a magyar csatornák digitális stratégiájáért és a kábel tv szolgáltatók felé történő disztribúciós értékesítésért is. 2008 július óta a Smart Staff Kft. média piacra szakosodott fejvadász és tréning céget vezeti. Zoltán csapata dolgozta ki a SMART (Skills Matching Analysis Recruitment Tool) szűrést és vezetésével a Smart Staff több média cég sales csapatába találta meg a profi szakembereket
Jaksity György
alapító, az igazgatóság elnöke, Concorde Értékpapír Zrt
A stratégiáért, a befektetési banki műveletekért, a leányvállalatok és tevékenységeik felügyeléséért és támogatásáért, valamint a nemzetközi és kiemelt (intézményi és vállalati) ügyfélkapcsolatokért felelős. A Concorde megalapítása előtt 4 évig különböző helyi és nemzetközi pénzügyi társaságoknál dolgozott. A Budapesti Értéktőzsde korábbi elnöke, a Befektetési Szolgáltatók Szövetsége elnökségének volt tagja, korábban az EFFAS igazgatóságának tagja. Gyakran tart előadásokat a magyar és globális értékpapír piacról. A Bankárképző oktatója corporate finance és befektetési elméletek területén. Részt vett a Concorde minden jelentősebb pénzügyi tanácsadói munkájában, többek között az Állami Autópálya Kezelő ZRt, a Budapest Airport, Richter Gedeon, FHB, MATÁV, MOL, BorsodChem, TVK, Egis és más vezető magyar társaságok privatizációjában, tőzsdére vitelében. Egyetemi diplomáját a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte külgazdasági szakon 1991-ben.
Jóföldi Endre
ügyvezető igazgató, WebLib Kft
2001 óta foglalkozik keresők fejlesztésével. Magyarországon a Polymeta, a Startlapkereső, az itbusiness szakmai keresője, a Johu, és a Debreceni Egyetem Könyvtárának keresőjét jegyzi fejlesztőként a cég. Több szakmai konferencia előadójaként, aktívan népszerűsíti az újfajta keresési megoldásokat, s Kereső Világ (http://kereses.blog.hu) néven szakmai blogot is ír.
Katona Zsuzsa
SEO menedzser, Hírek Média Kft.
2007-ben diplomázott a SZTE kommunikáció szakán, kommunikációkutatás-médiainformatika szakirányon. 2005-2006-ban, egy azóta megszűnt közel keleti kultúrával és harcművészetekkel foglalkozó lap online kiadásának gondozása során szembesült először a SEO jelentőségével, bár akkor még nem tudta, hogy ezt így hívják. Egyetem után fordult tudatosabban a téma felé. Első munkái távmunkák voltak, többek közt az árukereső olasz oldalánál volt keresőmarketinges munkatárs. Másfél éves olasz kitérő után 2008 decemberében hazajött, és a Hírek Média Kft.-nél helyezkedett el. Az elmúlt egy évben a Depo, a Jobinfo, az Egyperces és további, a cég portfóliójába tartozó oldalak optimalizálásán dolgozott, nem csak kereső, de felhasználói szempontból is. Szerkeszti a jobinfohoz kapcsolódó Megajob álláskereső, állásinterjús sztorikat gyűjtő blogot, valamint a cég oldalaihoz kapcsolódó közösségi aktivitások nagy részét is ő menedzseli.
Király Kati
színésznő
Humánerőforrás-menedzser szakon végzett a Zsigmond Király Főiskolán 2006-ban, majd az ELTE Pszichologiai Kutatointézetében folytatta a tanulmányait. 1999-ben elnyerte az Év Aktmodellje címet egy amerikai magazinnál. Dolgozott olyan rendezőkkel - fotósokkal mint például Michal Ninn, Viv Thomas, Earl Miller, Milan Cacic... Szerepelt olyan magazinokban - produkciókban, mint az amerikai Playboy, Mayfair, Genesis, Hustler, Private, Evil Angel, Luxx video, Daring, Play in House vagy a magyarországi FHM, CKM, Playboy. Szerepelt magyar illetve külföldi mozifilmekben mint például a Hídember, Oroszlán barlang, A hét 8. napja, 8mm2... 2004 óta osztja meg élményeit különböző magyar illetve külföldi fórumokon. 2004-ben és 2006-ban elnyerte egy angol forum The Best Model Contributor díjját. 2005-ben Olaszországban a Legjobb leszbikus színésznő díjjal jutalmazták. 2006-ban pedig Magyarországon is megkapta a Legjobb leszbikus színésznő díjjat. 2008 ota a Cooltv CoolNight című adás vendége.
Kismartoni Zsolt
online üzletág vezető, Est Media Group
2003-ban a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján szerzett közgazdász diplomát marketing kommunikáció szakon. Est Indorrnál kezdte karrierjét indoor key acoount managerként. 2006-ban a Sanoma Budapest Zrt. online osztályán folytatta munkáját mint key account manager, ahol a Startlap hirdetési vezetője lett és közreműködött a Startlap Best Selection rendszer kialakításában. Jelenleg az EMG Online divízió üzletág vezetőjeként az online (est.hu, eco.hu, sziget.hu, freeblog.hu, frevlog.hu és neofm.hu) portfolióért felel valamint a Facebook kizárólagos magyarországi értékesítését és az ezzel kapcsolatos tanácsadási feladatokat koordinálja és irányítja.
producer, rendező, LUXx
Érettségi után fényképész szakmát szerzett, majd fotóriporter lett a Vasárnapi Híreknél. 1992-ben megalapította a LUXx Videot, melynek a mai napi rendezője, producere. Szakmai neve Kovi. A LUXx Video felnőtt filmek forgatásával, forgalmazásával foglalkozik. Arra külön büszke, hogy Magyarországon ő vezette be a köztudatba a "felnőtt film" elnevezést. Az általa készített filmek külföldön is megjelennek, értük több nemzetközi díjat kapott, köztük 4 AVN díjat, ami ebben a műfajban az Oscar díjnak felel meg. 2007 óta a goldengate.hu weboldal föszerkesztője, napi látogatói számunk 60-80000 fő között mozog.
Körmendy Domonkos
mobil fejlesztési vezető, Ustream Inc.
Egyetemi évei alatt alapította meg saját webfejlesztő cégét, mely az évek múltával a dinamikus bővüléssel párhuzamosan egyre nagyobb mértékben foglalkozott okostelefonos projektekkel is. 2008 szeptemberében csatlakozott a Ustream csapatához, ahol a mobilos csoport alapítója és vezetője lett. Irányításával másfél év alatt az egyik legnagyobb hazai mobiltelefonos fejlesztőcsapat jött létre.
Kubatov Márk
ügyvezető igazgató, Canecom
A cég alapítása előtt az informatika különböző területein tevékenykedett. A 90-es évek végétől a Kereskedelmi és Gazdasági Főiskola és további két év informatikai képzés után ERP rendszer bevezetésekben vett részt magyar vállalatok és külföldi multinacionális cégek részére Európa-szerte. Egy külföldi kitérő után, a kint szerzett tapasztalatokat felhasználva fordult az internetes kereskedelem irányába, több webáruházat üzemeltetett, majd néhány társával együtt megalapította az e-commerce megoldások fejlesztésére szakosodott Webseo Kft-t, ami jelenleg is a magyar piac egyik aktív szereplője. A mobil alkalmazásokban rejlő lehetőséget felismerve, jelenleg főként üzleti iPhone alkalmazások koncepcionalizálásával és fejlesztésével foglalkozik.

Előadók A-LElőadók M-Z »